RO  CONTACT  AJUTOR

ACASA   CONTACT   AJUTOR

Date de contact:
- telefon fix 021 311 09 66; 0372 73 49 59;

- fax: 021 340 40 60; 0372 87 06 67
Adresa CCF: Str. Alexandru Constantinescu, nr. 61, sector 1, Bucureşti, cod postal 011472

Conferința Tax & Finance Forum București 28, 29 mai 2019, Hotel Radisson Blu

BusinessMark are plăcerea să vă anunţe organizarea unei noi ediții a Tax & Finance Forum București, ce va avea loc pe 28, 29 mai 2019 la Hotel Radisson Blu.

 

 

Evenimentul este adresat atât companiilor din mediul privat, cât și celor din sectorul public și va aborda cele mai importante aspecte legislative și fiscale pentru contribuabilii români. Vom prezenta și analiza tendințe și politici fiscale la nivel internațional, armonizarea legislației românești, principalele aspecte privind impozitele directe și impozitele indirecte, modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală.

Ediția va include o conferință (28 mai) și seminarii de câte trei ore (29 mai) ce vor acoperi cele mai de interes subiecte de fiscalitate pentru mediul de afaceri.

 

Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii CCF.

Costul de participare pentru consultantii fiscali, membri ai Camerei Consultantilor Fiscali este cu un un discount de 20%.

 

Program Ziua I - conferinta Tax & Finance Forum – 28 mai

08:30 – 09:00     Înregistrarea participanţilor

09:00 – 11:00     Sesiunea I

11:00 – 11:30     Business coffee break

11:30 – 13:00     Sesiunea a II-a           

13:00 – 13:45     Business lunch

13:45 – 15:45     Sesiunea a II-a           

 

Speakeri:

ANDRA CAȘU, Tax Associate Partner, EY Romania

ALEXANDRU COMĂNESCU, Associate Director, KPMG România -  TVA

VIOREL SBORA, Partener preturi de transfer, ATIPIC Solutions

MITEL SPĂTARU, Tax Partner, FiNEXPERT

CARMEN DAN, Manager – Environmental Consultancy Services, PwC Romania

EMANUEL BĂNCILĂ, Partner, Litigii și dispute fiscale, EY România

LUCIAN DUMITRU, Senior Manager, Direct Taxation, MAZARS

ALINA ANDREI, Partener, CABOT TRANSFER PRICING

MIHAI PETRE, Director, Comerț Internațional, EY România

Drd. LUISIANA DOBRINESCU, Partener, Dobrinescu Dobrev SCA

IRENA RATCOV, Senior Manager, Impozite Indirecte, CROMWELL EVAN GLOBAL

CORNEL ION ȘERBAN, Director general, TGS Software

NARCISA CHIRILĂ, Tax Manager, PKF Finconta

 

Tematică:

  • Tendințe și politici fiscale la nivel internațional Strategia fiscală a României și armonizarea legislației românești cu cea globală
  • Principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală
  • Transformare. Aspecte privind taxarea în economia digitală. Adaptarea autorităților fiscale
  • Principalele reglementări ale legislației europene în domeniul impozitelor directe și indirecte. Implementarea în legislația românească. Impact pentru contribuabili
  • Prețuri de transfer. Managementul riscurilor. Politici de prețuri de transfer. Aspecte privind serviciile administrative și de management. Finanțarea intra-grup. Tratamentul fiscal al ajustărilor. Evitarea dublei impuneri. Controlul prețurilor de transfer - tendințe și aspecte din practică
  • Prețuri de transfer– noi obligații de raportare generate de modificari în legislația fiscală europeană, avantajele și dezavantajele obținerii de la ANAF a unui acord de aprobare în avans a prețurilor de transfer
  • TVA – noul sistem de TVA, tendințe de modificare a directivelor europene, provocări legislative, deducere, ajustări, rambursare, interpretări legislative, abordarea ECJ, exemple practice. Practica inspecțiilor fiscale în materia rambursării de TVA
  • Inspecțiile fiscale în 2019. Controale și litigii fiscale. Trenduri, tematica abordată în controalele fiscale și provocările practice ale contribuabililor
  • Aspecte privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale
  • Legislație de mediu în 2019. Modificările aduse taxelor datorate la Fondul pentru Mediu
  • Legislație vamală. Impactul Brexit asupra contribuabililor români
  • Noutăţi legislative în domeniul contabilităţii și a raportării financiare internaționale

 

Evenimentul este dedicat: directorilor financiari, directorilor generali, controllerilor financiari, consultanţilor fiscali, directorilor economici, directorilor contabili, auditorilor, expertilor fiscali si contabililor.

 

Program Ziua a II-a - Seminarii Tax & Finance Forum – 29 mai

  • 08:30 – 09:00 Înregistrarea participanţilor şi welcome coffee
  • 00 – 12:30 Seminarii paralele – Seminar 1 (ATIPIC Solutions) si Seminar 3 (FiNEXPERT)
  • 09:00 – 10:30 Sesiunea I
  • 10:30 – 11:00 Business Networking Coffee Break
  • 11:00 – 12:30 Sesiunea a II-a
  • 12:30 – 13:30 Business Lunch
  • 30 – 17:00 Seminarii paralele – Seminar 2 (Dobrinescu Dobrev SCA) si Seminar 4 (EY România)
  • 13:30 – 15:00 Sesiunea I
  • 15:00 – 15:30 Business Networking Coffee Break
  • 15:30 – 17:00 Sesiunea a II-a

 

Seminar 1 – sustinut de ATIPIC Solutions

29 mai, 09:00 – 12:30

Prețuri de transfer

Lecții învatate din deciziile instanțelor de judecată din România – focus pe industriile agricolă, textilă, farmaceutică, automotive și construcții 

Cuantificarea riscurilor de prețuri de transfer pe tipuri de tranzacții în cazul prezentării unui dosar de prețuri de transfer incomplet / incorect sau a unor studii de comparabilitate întocmite incorect

Care este soluția de mijloc pe care auditorul extern ar trebui să o accepte atunci când nu este timp pentru pregatirea dosarului prețurilor de transfer până la finalizarea auditului financiar? 

Procesul prin care trece o companie căreia îi este solicitat dosarul prețurilor de transfer – solicitarea autorităților de pregatire și prezentare a dosarului,  pregatirea dosarului, punct de vedere, contestație, acțiune în instanță și recurs

Contabilul – jucător cheie în întocmirea unui dosar de prețuri de transfer și necesitatea alocării unui buget de timp corespunzător pentru furnizarea de informații către consultant 

Segregarea unui cont de profit și pierdere în cadrul pregătirii unui dosar de prețuri de transfer și importanța contabilității de gestiune în acest proces

Speakeri:

  • VIOREL SBORA, Partener prețuri de transfer, ATIPIC Solutions
  • MIHAELA BOBOCEA, Consultant prețuri de transfer, ATIPIC Solutions
  • STEFANIA MANOLACHE, Consultant prețuri de transfer, ATIPIC Solutions

 

 

Seminar 2 – sustinut de Dobrinescu Dobrev SCA

29 mai, 13:30 – 17:00

TVA - noutăți, jurisprudență, practica inspecțiilor fiscale în materie de TVA

Speakeri:

  • LUISIANA DOBRINESCU, Partener, Dobrinescu Dobrev SCA
  • ANDRADA PLEȘ, Tax Manager, Dobrinescu Dobrev SCA
  • LELIA GRIGORE, Senior Lawyer, Dobrinescu Dobrev SCA

 

Seminar 3 – sustinut de FiNEXPERT

29 mai, 09:00 – 12:30

Fiscalitatea anului 2019 – noutăți și tendințe

Impozitarea directă: impozit pe profit vs impozit micro, optimizare sau dimpotrivă sarcină fiscală

Impozitarea persoanelor fizice «iluzia simplificării»

Inspecțiile fiscale. Trenduri, tematica abordată

Speakeri:

  • ELENA GOGONEAȚĂ, Tax Manager, FiNEXPERT
  • CRISTIANA OPREA, Tax Manager, FiNEXPERT
  • MITEL SPĂTARU, Tax Partner, FiNEXPERT

 

Seminar 4 – sustinut de EY România

29 mai, 13:30 – 17:00

Taxele pe ambalaje – riscuri și inspecții

Determinarea completă a tuturor contribuțiilor către AFM

Noutăți legislative

Inspecția AFM- cum să ne pregătim

Speaker:

LAURA CIOBANU, Manager Consultanță de mediu și Fond de Mediu, EY România

 

 

Detalii privind participarea

Costul de participare pentru membrii Camerei Consultantilor Fiscali este cu un un discount de 20%, astfel:

  • PACHET FULL (CONFERINȚĂ + 2 SEMINARII) - 112 Euro + TVA (fata de 140 Euro)
  • CONFERINȚĂ + 1 SEMINAR - 92 Euro + TVA (fata de 115 Euro)
  • 2 SEMINARII - 80 Euro + TVA (fata de 100 Euro)
  • CONFERINȚĂ - 56 Euro + TVA (fata de 70 Euro)
  • 1 SEMINAR - 48 Euro + TVA (fata de 60 Euro)

 

Pentru înscrierea a doi participanti se acordă un discount de 10%, 15% pentru trei participanti si 20% pentru 4 sau mai mulți participanți.

Va rugam sa specificati numarul carnetului de membru in mailul de confirmare a inregistrarii pentru a beneficia de taxa redusa.

Pentru a va inregistra in audienta, va rugam sa solicitati formularul de inscriere la office@business-mark.ro sau il puteti descarca dand (click aici)

De asemenea, inregistrara se poate face si online (https://business-mark.ro/event/tax-finance-forum-bucuresti-3/ ). In acest caz, pentru a beneficia de discount, va rugam sa folositi codul de discount CCF20 si sa il completati in campul „coupon code”.

Mai multe informatii despre eveniment sunt disponibile pe site-ul BusinessMark: https://business-mark.ro/event/tax-finance-forum-bucuresti-3/

De, asemenea, pe site-ul www.business-mark.ro puteti afla mai multe detalii despre urmatoarele editii ale proiectului Tax & Finance Forum. Procesul de inscriere la aceste evenimente este similar cu cel de la Tax & Finance Forum Bucuresti , iar folosind codul CCF20 beneficiati de 20% discount la costurile de inscriere.

15 mai 2019, Brasov, Hotel Kronwell - https://business-mark.ro/event/tax-finance-forum-brasov-2/

12 iunie 2019, Iași, Palas Iași - Congress Hall - https://business-mark.ro/event/tax-finance-iasi-2/

 

Pentru mai multe detalii și înscrieri vă rugăm să contactați Alice Mitru – alice.mitru@business-mark.ro ; 021 313 98 19.

 

Essential SSL