RO  CONTACT  AJUTOR

ACASA   CONTACT   AJUTOR

Actualizare cerere de ofertă ”Servicii de creare şi personalizare site WEB realizat pe o aplicaţie tip Sistem de Management de Conținut (CMS)

Consiliul Superior al CCF a decis prelungirea până pe 31 ianuarie 2020, ora 17,00,  a termenului până la care se pot depune oferte pentru atribuire contract ”Creare şi personalizare site WEB pe o aplicaţie tip Sistem de Management de Conținut (CMS)”. De asemenea a fost modificat caietul de sarcini în sensul extinderii perioadei de execuție a serviciilor până la maximum cinci luni.

Prin aceste modificări, CCF, în calitatea sa de organizație profesională de interes public, dorește să încurajeze o gamă cât mai largă de furnizori de servicii IT să participe la licitație cu oferte competitive sub raport calitate-preț. 
Pentru informații suplimentare, puteți trimite întrebări în scris la adresa office@ccfiscali.ro, persoană de contact Liviu Niculae, Șef Serviciu Informatic.
Răspunsurile vor fi transmise pe mail și vor fi distribuite către toți participanții la licitație, cu păstrarea confidențialității. 
Așteptăm oferta dumneavoastră.

Aici – caietul de sarcini (cerere ofertă) 

Aici – anexe în format WORD 


Vă prezentăm detalii suplimentare solicitate de firmele potențial ofertante si răspunsurile date acestora:

  1. Aveți o estimare a numărului de pagini de migrat? Exista o lista cu paginile pentru migrare?

                              Răspuns:  aproximativ 1050 de articole din care 632 articole publicate în prezent

  1. Exista un sitemap în siteul actual? Exista cont de Google Search Console?

                              Răspuns: click aici pentru sitemap. Nu avem Google Search Console.

  1. Site-ul actual are pagini multilingual?

                              Răspuns:  exista în jur de 130 de pagini doar în limba engleza, toate celelalte sunt în limba romana

  1. Se poate detalia punctul c din capitolul IV Obiectul Cererii de Oferta? Ce reprezintă serverul de MySQL de la sediul clientului și ce implica sincronizarea? Vorbim de o sincronizare bidirecțională ce implica scrieri și citiri în pe oricare din cele 2 servere?

Răspuns:             serverul este un Server Linux 2.6.32 / CentOS release 6.3. Pe el rulează o aplicație în PHP versiunea 5.3.3. , conectata la o baza de date MySQL versiunea 5.1.66. Baza de date conține REGISTRUL CONSULTANŢILOR FISCALI ȘI AL SOCIETĂŢILOR DE CONSULTANŢĂ FISCALĂ, datele de identificare și de contact ale membrilor CCF, obligațiile și restantele membrilor, declarațiile și plățile acestora, alte calități pe care aceștia le dețin. în acest moment serverul de la sediu conține "baza de date părinte"  (așa zisul server de "Back-office"), din care sunt copiate date în baza de date de pe ccfiscali.ro (server de " Front-office ") . Aproximativ 90% din date sunt inserate și modificate pe serverul de la sediul CCF și doar pe acesta (date de identificare sau de contact, date despre obligații, plați, reconcilieri), restul de 10% din date fiind inserate și modificate pe serverul ccfiscali.ro (datele privitoare la orele de pregătire profesionala continua și datele privitoare la declarațiile de activitate depuse online ) .
La sfârșitul implementării noului website ccfiscali.ro se vor insera și modifica și pe serverul ccfiscali.ro date de identificare, de contact, plați, reconcilieri. În măsura în care noua platforma va fi atractivă și va deveni populară printre cei 6000 de membri CCF, se poate înclina balanța de date inserate și modificate

  1. Definire asistență tehnică, servicii mentenanță și update-uri platforma Web.

Răspuns:            
- pentru asistenta tehnica : ori de cate ori va apărea o eroare de funcționare a aplicației, o persoana va efectua operațiunile necesare pentru a se remedia problema apărută, conform criteriilor și timpilor menționați în tabelul de la cap.V pct.d
- pentru mentenanță : operațiuni de întreținere ce trebuie făcute în mod regulat pentru prevenirea erorilor de funcționare, daca este cazul
- privitor la update-uri platforma : în cazul în care apar update-uri pentru platforma dezvoltata, de nivel critic sau doar importante, acestea vor fi instalate în condiții de deplina siguranța, fără a se risca pierderea de date, după o consultare prealabila cu beneficiarul, și vor fi instalate preferabil în timpul nopții.

  1. In legătura cu serviciile de migrare a datelor cap V, pct b : Ce informații sunt în Joomla și ce info sunt în aplicațiile PHP? Aplicațiile PHP rămân sau trebuiesc rescrise în noul CMS? Ce fel de integrare exista acum intre aplicațiile PHP și platforma Joomla? Exista documentație pentru integrările existente?

Răspuns:                Aplicații ce trebuiesc rescrise nu există. Exista o aplicație care trebuie complet înlocuită, dar aceasta este cuprinsă în cererea de ofertă.
Însă aceasta înlocuire a aplicației va presupune ca tabelele de date MySQL actuale care sunt folosite de această aplicație, care conțin informații cu privire la programul de pregătire profesională, vor trebui , după caz, sa fie migrate în noul format de tabele de date ale noii platforme.
- Exista acum pe serverul Front-office 3 aplicații în PHP, care se conectează la baze de date MySQL de pe server, care vor trebui apelate de noul website, anume : " Biblioteca virtuala / Forum " , " Depunere online a Declarațiilor de activitate " , "Înscriere online la examenul de acces la profesia de consultant fiscal".
- Actual există pe site 5 pagini unde apar rapoarte în care se interoghează baza de date cu membri, pe lângă rapoartele solicitate în cererea de oferta.
- Platforma Joomla are 4-5 ferestre unde sunt articole tip  iframe wrapper care apelează aplicațiile PHP.

  1. Descrieți procedura de sincronizare zilnica de la cap V, pct c. Reprezintă doar o sincronizarea completa a bazei de date către un alt server având tabele cu structuri identice?

Răspuns:                Cele 2 baze de date nu vor avea structuri identice. Sincronizarea va consta în mare parte în copierea unor tabele de date de pe serverul Back-office pe serverul Front-office și invers. Vor exista câteva tabele de date, care vor necesita actualizări bidirecționale (încasări , reconcilieri, date de identificare și de contact).

 

  1. Exista manual de identitate vizuala si/sau alte specificații ce trebuiesc urmate?

Răspuns:                Nu exista manual de identitate vizuala, dar partea de design a site-ului este deja realizată.

  1. Exista o lista de rapoarte pre-definite? Ce alte rapoarte mai trebuiesc generate?

Răspuns:                Există o listă de rapoarte predefinite. Vor fi aproximativ 30-40 de rapoarte distincte.

Essential SSL