CONTACT  AJUTOR

ACASA   CONTACT   AJUTOR

CONDIȚIILE ȘI DOSARUL PENTRU CONSULTANT FISCAL ASISTENT 2022:

Potrivit art. 6 alin. (1) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calității de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al CCF nr. 11/2020, cu modificările și completările ulterioare, candidaţii la examenul de atribuire a calităţii de consultant fiscal asistent trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:   

 

a) să aibă calitatea de licențiat al unei instituții acreditate de învățământ superior cu durata stabilită de lege;

b) să aibă o experiență profesională de minimum 2 ani;

c) să nu aibă antecedente penale pentru săvârșirea unor infracțiuni sancționate de legile fiscale, financiar-contabile, vamale, cele care privesc disciplina financiară, precum și alte infracțiuni în legătură cu exercitarea activităților prevăzute la art. 5 alin. (1) lit. b) din Regulament;

d) să aibă capacitate deplină de exercițiu;

e) să fie apți din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei.

 

            Dosarul de înscriere va conţine următoarele documente:
a) cererea de înscriere la examen (click aici);

b) declarația de informare și de acceptare a operațiunilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Camera Consultanților Fiscali (click aici);

c) curriculum vitae;

d) diploma de licență, în copie, precum și copii ale actelor doveditoare, în cazul schimbării numelui;

e) carnetul de muncă, în copie, adeverință eliberată de angajator, adrese eliberate de asociațiile profesionale din care fac parte, în cazul profesiilor liberale;

f) actul de identitate, în copie;

g) certificatul de cazier judiciar;

h) certificatul de cazier fiscal;

i) adeverință medicală eliberată de medicul de familie care să ateste că sunt clinic sănătoși;

i1)  declarație pe propria răspundere privind capacitatea deplină de exercițiu, modelul declarației poate fi descărcat de pe site-ul Camerei Consultanților Fiscali (click aici);

j) documentul de plată a taxei de înscriere la examen, (500 lei - conform Hotărârii Consiliului superior al Camerei Consultanților Fiscali 1/2022). Plata taxei se poate face în contul Camerei Consultanţilor Fiscali (CUI 18677087) deschis la Banca Transilvania, Sucursala Lipscani -   IBAN RO36BTRL04101202D58602XX;

k) două fotografii 2/3 cm.

  

Documentele în copie menționate mai sus vor fi certificate de titular pentru conformitate cu originalul, folosind sintagma “conform cu originalul”, numele și prenumele, semnătura și data.

 

Essential SSL